- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Programavimo nereikalaujantis automatizacijos redaktorius leidžia lengvai sukurti ir personalizuoti automatizuotus pranešimus. Įtraukite el. pašto, SMS ir naršyklės „Push“ pranešimus, aktyvuokite klientų elgsena paremtas žinučių sekas arba atlikite A/B testavimą, jei nesate tikri, ką rinktis.
Sukurti paskyrąNaudokitės visomis Omnisend funkcijomis.
Highly rated & popular with merchants in USA
Nereikia turėti išskirtinių įgūdžių, kad sukurtumėte pardavimus skatinančią automatizaciją. Naudodami „Drag & Drop“ automatizacijų turinio redaktorių galite tobulinti seką, pridėti ar pašalinti papildomus kanalus, kurti pranešimų kopijas, skaidyti sekas atskiriems segmentams ar kitaip redaguoti automatizaciją pagal savo poreikius. Viską pateikiame vizualiai, kad lengviau suprastumėte, ką matys klientas.
Tiesiog malonumas redaguoti automatizacijas. Per savo karjerą teko išbandyti ne vieną el. pašto rinkodaros platformą. Tačiau tik su Omnisend yra be galo paprasta viską nustatyti ir atlikti reikiamus pakeitimus.
Stacey Dixon,
„Island Olive Oil“ grafikos dizaineris
Patraukite klientų dėmesį skirtingais kanalais – įtraukite el. paštą, SMS arba naršyklės „Push“ pranešimus į vieną automatizaciją ir pilnai išnaudokite galimybę paskatinti juos pirkti.
Sukurkite automatizaciją, kuri būtų aktuali jūsų klientams. Kaip? Automatizacijoje galite rinktis, kas ją aktyvuos, padalinti seką į atskiras skirtingiems auditorijos segmentams ar atlikti A/B testavimą ir nuspręsti, kuris variantas jums tinka labiausiai.
Pasirinkite, kas aktyvuos automatizaciją: kliento veiksmai apsipirkimo metu, patekimas / išėjimas iš segmento, naršymo svetainėje aktyvumas, registracija formoje ar kitos jūsų nustatytos sąlygos.
Padalinkite auditoriją pagal įvairius filtrus ir siųskite skirtingus pranešimus toje pačioje automatizacijoje.
Testuokite ir sužinokite, kuris kanalas ar laiško antraštė skatina daugiausia konversijų ir priimkite duomenimis grįstus sprendimus.
Neišeidami iš automatizacijos redaktoriaus stebėkite kiekvienos sekos rezultatus bei priimkite reikiamus sprendimus optimizavimui.