- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Suasmeninkite žinutes remdamiesi kontaktų apsipirkimo elgsena ir gerinkite konversijas su intuityviu, el. prekybai pritaikytu Omnisend segmentavimu.
Sukurti paskyrąNaudokitės visomis Omnisend funkcijomis.
Highly rated & popular with merchants in USA
Omnisend sukurtas specialiai el. prekybos verslams, todėl segmentavimas leidžia filtruoti auditoriją pagal apsipirkimo įpročius ir atliktus užsakymus. Kadangi Omnisend pilnai integruojama į el. prekybos platformas, galite naudotis visais parduotuvės duomenimis: segmentuoti klientus pagal perkamas prekes, vidutinę užsakymo vertę, pirkimo laiką ir dar daugiau.
Klientų gyvavimo ciklu pagrįstas segmentavimas rinkodaroje padeda išvengti spėlionių. Omnisend dinamiškai kiekvienam klientui priskiria tam tikrą gyvavimo ciklo etapą ir pateikia šiuos duomenis jums lengvai skaitoma forma. Tokiu būdu galite skirti daugiau dėmesio vertingiausiems klientams – priminti apie save ir skatinti pakartotinius pirkimus.
Sužinokite daugiau apie kliento gyvavimo etapusKlientų gyvavimo ciklo žemėlapis yra itin naudingas smulkiesiems verslams. Jis atlieka tai, ką paprastai daro visa marketingo komanda. Tai paprastas būdas mums matyti klientų naršymo ir apsipirkimo įpročius vienoje vietoje, kas palengvina tikslinių auditorijų paieškas. Mes konkuruojame su didelėmis įmonėmis ir ši funkcija leidžia mums pasiekti klientus reikiamu metu.
Segmentuojant klientus pagal įsitraukimą į jūsų kampanijas, galėsite sudaryti apgalvotą žinučių siuntimo tvarkaraštį ir pagerinti pagrindinius rodiklius – nuo didesnio atidarymų skaičiaus iki puikaus pristatomumo išlaikymo. Savaitiniai pasiūlymai dažniausiai skaitantiems prenumeratoriams arba reguliarios kampanijos nebeaktyviems klientams susigrąžinti – visa tai naudojant Omnisend segmentavimą.
Nesvarbu, ar pirmą kartą kuriate segmentus, ar esate šios srities profesionalas, pastebėsite, kad naudoti Omnisend segmentavimą yra itin paprasta. Galite derinti skirtingus parametrus, rinktis iš įvairių filtrų ar sudėlioti taisykles taip, kad atrinktumėte tik labai specifinius kontaktus. Tokiu būdu siųsite žinutes tik tiems, kuriems informacija itin aktuali.
Pasinaudokite segmentavimo pasiūlymais kuriant pirmuosius segmentus, pasiekite daugiau kontaktų ir juos reaktyvuokite.
Jokio sudėtingo, rankinio importavimo – išsaugoti segmentai automatiškai atnaujinami realiuoju laiku.
Tvarkykite savo kontaktus naudodami žymas – tai papildoma informacija apie kontaktą itin personalizuotiems pranešimams.
Gerinkite savo „PPC“ (angl. Pay per Click) taktikas ir atraskite naujas, giminingas auditorijas, naudodami integruotą kontaktų sinchronizavimą su:
Naudokite segmentavimą planuodami daugiakanalę komunikaciją Omnisend.
Įtraukite arba pašalinkite segmentus, kuriems siunčiate naujienlaiškius ir el. laiškų automatizacijas.
SkaitytiPalikite SMS kanalą asmeniniams pranešimams – siųskite tik pačias aktualiausias, klientui pritaikytas žinutes.
SkaitytiIšnaudokite „Push“ pranešimų potencialą siųsdami klientui aktualius pasiūlymus ir tam tikrais veiksmais (pvz. užsakymo išsiuntimu) paremtas automatizacijas.
Skaityti