- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Visi sutinkame, kad norint sugeneruoti daugiau pardavimų, siunčiami reklaminiai laiškai turi būti ne tik suasmeninti, bet ir pagrįsti klientų apsipirkimo elgsena. Vadinasi, kuriamos reklamos kituose komunikacijos kanaluose taip pat turi būti nukreiptos tikslingai. Omnisend funkcija „Customer Match“ leidžia sinchronizuoti turimus klientų sąrašus ir segmentus su „Google Ads“. Tokiu būdu galėsite sklandžiai vykdyti pakartotinės rinkodaros kampanijas visuose prieinamuose kanaluose, įskaitant „Google“ paiešką, „Google Shopping“, „Gmail“ ir „YouTube“. Nebereikia rankiniu būdu eksportuoti ir importuoti failų su jau pasenusiais duomenimis!
Geriausia yra tai, kad „Google Customer Match“ yra paremtas išmaniuoju Omnisend segmentavimu. Tai reiškia, kad kol klientai atitinka jūsų parinkto segmento kriterijus, tol jiems atitinkamos reklamos yra rodomos. Iškritus iš segmento – sustabdomas ir reklamų rodymas. Įsivaizduokite, kad vykdote pakartotinės rinkodaros kampaniją klientų segmentui, neatlikusiam užsakymų tris mėnesius. Vos tokiam klientui užsakymą atlikus, jis iš segmento iškrenta ir toliau pakartotinės kampanijos reklamų nebegauna. Jokio lėšų švaistymo rodant reklamas netinkamiems žmonėms!
Segmentavimas yra unikalus tuo, kad suteikia galimybę tikslingai komunikuoti ir prenumeratoriams rodyti išskirtinai jiems aktualų turinį, kas galiausiai padeda padidinti pardavimus. Omnisend segmentavimas leidžia siųsti kampanijas paremtas prenumeratorių apsipirkimo elgsena, įsitraukimu į naujienlaiškius ar asmeniniais duomenimis. Matykite, kurie prenumeratoriai per tam tikrą laiką atliko užsakymų už konkrečią sumą ir sujunkite šiuos duomenis su aktyviai į naujienlaiškius įsitraukiančiais klientais.