- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Ilgaamžio verslo sėkmė slypi stiprių tarpusavio santykių su vartotojais kūrime, todėl rekomenduojame palaikyti aktyvius ryšius su pirkimą jau atlikusiais klientais. Naudodamiesi popirkiminių laiškų automatizacija, išsiaiškinkite, ar klientai džiaugiasi jūsų prekėmis praėjus kelioms dienoms ar savaitėms nuo jų gavimo. Šie elektroniniai laiškai padės surinkti tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir geriau suprasti savo pirkėjus. Gautą informaciją galėsite panaudoti suteikdami didesnę vertę ir pasiūlydami jų lūkesčius atitinkančius produktus.
Šiais laikais vartotojai pasižymi aktyviu ir užimtu laisvalaikiu, todėl gauti jų atsiliepimus apie užsakymą gali būti sunku. Šį procesą palengvina popirkiminių laiškų automatizacija. Siųsdami tokius laiškus, suteikite klientui paskatinimą (pavyzdžiui, nuolaidą), o už tai paprašykite palikti savo nuomonę. Atsiliepimą ne tik galėsite panaudoti elektroninėje parduotuvėje, bet ir suteiksite klientui svarią priežastį pirkti dar kartą.