- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Įsivaizduokite, kad be duomenų analizės visuomet žinote, kuriems klientams reikia skirti daugiausiai dėmesio. Nebereikia svajoti, su Omnisend dirbtiniu intelektu grįstu segmentavimu tą galite pasiekti jau dabar.
Sukurti paskyrąHighly rated & popular with merchants in USA
Mūsų dirbtinio intelekto algoritmai pateikia dinaminius segmentus, vadinamus „Gyvavimo ciklo etapais“. Su jais lengvai atrasite klientus, kuriems jau laikas priminti apie save ir reaktyvuoti. Segmentų informacija padės personalizuoti siunčiamas kampanijas ir parengti efektyvią klientų išlaikymo taktiką.
Klientų gyvavimo ciklo žemėlapis yra itin naudingas smulkiesiems verslams. Jis atlieka tai, ką paprastai daro visa marketingo komanda. Tai paprastas būdas mums matyti klientų naršymo ir apsipirkimo įpročius vienoje vietoje, kas palengvina tikslinių auditorijų paieškas. Mes konkuruojame su didelėmis įmonėmis ir ši funkcija leidžia mums pasiekti klientus reikiamu metu.
Gyvavimo ciklo žemėlapis – tai realiu laiku kintanti visos jūsų klientų bazės reprezentacija, suskirsčius juos pagal esamą gyvavimo ciklo etapą. Tai vizualus gidas, padėsiantis geriau pažinti savo klientų bazę, jos pasiskirstymą bei identifikuoti segmentus, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio.
Susigrąžinkite neaktyvius klientus dirbdami su klientų, esančių ant praradimo slenksčio, segmentais.
Dėkite papildomas pastangas lepinant (ir išlaikant) dažnai apsiperkančius, vertingus klientus, esančius geriausiųjų segmentuose.
Sujunkite geriausius gyvavimo ciklo segmentus ir sudarykite vertingiausių klientų grupę. Sinchronizuokite ją su „Facebook“ ir „Google“ ir raskite daugiau panašių klientų.
Klientų išlaikymo rinkodaros strategijos jums naujiena? Esame čia tam, kad padėtume! Peržvelkite klientų išlaikymo gidą, kuriame rasite praktinių patarimų, padėsiančių sudominti kiekviename gyvavimo cikle esančius klientus. Pasisemkite idėjų, kurios automatizacijos, kanalai ar kampanijų tipai labiausiai tinka jūsų klientams ir būkite tikri, kad jie grįš pirkti vėl.
Jokių didelių failų ir sudėtingų duomenų. Naudokite NEMOKAMUS Omnisend įrankius ir kurkite duomenimis grįstus segmentus. Konvertuokite juose esančius klientus su aktualiomis žinutėmis ir džiaukitės didesniais pardavimais.
Branginkite geriausius klientus ir raskite daugiau vertingų pirkėjų naudojant segmentavimą pagal gyvavimo ciklą.
Identifikuokite aktualiausias prekes konkretiems klientų segmentams ir kurkite itin taiklias produktų reklamas.
Segmentuokite užsakymo taip ir nepateikusius klientus pagal pardavimų piltuvėlio (angl. „Funnel“) etapus ir gerinkite konversijas.